Saturday, October 27, 2012

The Dream Team: Monsieur Z

Monsieur Z Beach Babes Sizzle
Due to the circumstances, I was unable to make this last session on Cyprus. Luckily, MZ had a nice, unpublished photo shoot this spring. Let it also be a goodbye to the green season, as we have the first snowfall this year today.




I love these photos, because they highlight the blue hues in the hair of MZ. She really has them, but it's very difficult to catch them on a photo.





I absolutely adore that blue sheen on her hair!


7 comments:

  1. Ostatnie zdjęcie jest śliczne, choć mam problem czy to właśnie ono czy może pierwsze najbardziej mi się podoba :)) MZ jest bardzo fotogeniczna...

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Ja zdecydowanie najbardziej lubię to pierwsze, ale rzeczywiście, MZ fotografuje się bardzo przyjemnie.

      Delete
  2. Gdzie i za ile pani kupila ta lalke bede bardzo wdzieczna za odpowiedz
    Piekna lalka czyzby to ubranko do barbie fashionistas?
    Pozdrawuam cieplutko

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kupiłam od znajomej, która tę lalkę przywiozła z zagranicy, za około 180 złotych (ale to było dawno i pamięć może mnie zawodzić). Tak, ubranko jest od Fashionistas. Pozdrawiam również. :)

      Delete
  3. Hello from Spain: I love this doll. She is very trendy and cool. All photos are awesome. We keep in touch.

    ReplyDelete
  4. Hello from Portugal! your so white doll is so beautiful!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...