Saturday, January 26, 2013

Makeover: Mariposa Barbie

I got my Mariposa Barbie in a "played-with" condition, not worth photographing, really, unless you need some harsh waking up. I gave her a new body and some hair styling and... now I know why I wanted this doll from the moment I saw her. :)

Mariposa wearing clothes of DG Aria Wave 1 and some random Barbie shoes.
She's got really nice hair...
...and lovely doe eyes.
The small fairy head looks really well on a bellybutton body, like the pre-BHS dolls.

10 comments:

  1. She looks like a french elementary school teacher! I love the dress with its collar details.

    ReplyDelete
    Replies
    1. You're right, there is definitely something like this about her. I can imagine her french accent - sweet!

      Delete
  2. Śliczna jest! Te oczy takie pałające dobrocią i ciepłem a jednocześnie smutkiem i jakąś tajemnicą... Ja też zrobiłam jej operację przepięcia na inne ciałko (Fashionistas Raquelle) i jestem bardzo z niej zadowolona i należy ona do moich ulubionych lalek. Strasznie podoba mi się ubranko lalki! Świetnie dopracowany kołnierzyk i żabocik!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ze względu na te oczy chciałam ją mieć. Kupiłam to ubranko bez przekonania, bo jest bardzo nie w moim stylu, a teraz na okrągło go używam, bo właśnie poziom wykonania jest powalający. :)

      Delete
  3. Hello from Spain: you worked very well. The Barbie is like new. I like the outfit she is wearing. The face makeup is very elegant. Keep in touch

    ReplyDelete
  4. Piękne ma oczy...! Wielkie i takie ciepłe!
    Tylko te brokatowe usta mnie od niej odrzucają...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na żywo brokat nie jest aż taki nachalny na szczęście, bo też bym nie zdzierżyła. :)

      Delete
  5. I have been wanting the AA version of this doll! I spotted her at a flea market and then I lost her:(! She looks great and I too love the dress!

    ReplyDelete
    Replies
    1. The AA version is stunning, but she's so rare here! I'm sorry you lost yours. Maybe you'll find her again.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...