Tuesday, March 31, 2020

Impulse buy

I'm kinda stressed. The post-apo atmosphere during my solitary, rushed weekly shopping is not helping. However, finding a charming (and cheap!) Barbie along groceries did help a bit. I couldn't resist, despite a quiet voice in the back of my head whispering "you already have a very similar Fashionista".

Jestem tak jakby zestresowana. Post-apokaliptyczna atmosfera podczas samotnych, pospiesznych, cotygodniowych zakupów nie pomaga. Ale, wypatrzenie uroczej (i taniej!) Barbie obok spożywki ciut pomogło. Nie mogłam się oprzeć, mimo cichego głosu z tyłu głowy szepczącego "masz już bardzo podobną Fashionistkę".

Barbie 2020
 Anyone knows what's the name of the series?

Wie może ktoś, jak nazywa się seria?
 

18 comments:

  1. wyskakują pod Barbie basic 2020. Wczoraj ich szukałam w guglach. Tylko ta wcześniejsza seria pojawia się jako "barbie trendy 2019", więc może to tylko nazwa osoby z instagrama :(
    Mój lidl miał tylko obie wersje Millie i rudą z wielkimi oczami sarenki. Jestem mu bardzo wdzięczna z tego powodu, bo już zapomniałam jak to jest iść do sklepu po coś innego niż jedzenie albo papier toaletowy :( Wzięłam Barbie z zamkniętymi ustami, ale wolałabym Twoją gdyby była dostępna. Niech to się już skończy..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki! Mam dokładnie tak samo, od wieków jakby tylko wyprawy po rzeczy niezbędne do przetrwania, a brak czasu i możliwości nabyć coś dla siebie, dla przyjemności. A tę blondynkę Millie z zamkniętymi ustami wzięłam dla młodej. :D

      Delete
  2. Replies
    1. Też tak myślę. Mam słabość do tego moldu i tej kolorystyki.

      Delete
  3. Replies
    1. Też tak myślę. Do tego stopnia, że mam teraz dwie bardzo podobne.

      Delete
  4. If it made you feel better, it was a good purchase! Congrats!

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. Czymś skusiła, choćby przyjaznym spojrzeniem w nieprzyjaznym świecie. ;)

      Delete
  6. Nie dziwię się impulsywnemu zakupowi, bo laleczka jest warta uwagi :-)
    Gdybym w naszym lidlu spotkała taką uroczą dziewczynę, to pewnie też bym się nie oparła :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Może się trafi, bo seria była chyba dostępna w wielu lidlach ostatnio.

      Delete
  7. ... bo lalki mają zdecydowanie działanie przeciwstresowe :)

    ReplyDelete
  8. Urocza panienka :D
    Zdrowych i Pogodnych Świąt :D

    ReplyDelete