Monday, January 2, 2023

Queen of 2022

 This doll, quite unexpectedly, has given me incredible amount of joy in 2022. Actually, she might have reignited the fun in collecting for me. I present to you - Barbie Ultimate Color Reveal Peel Fantasy Unicorn Fashion (or whatever her full name is). I've instantly lost the pet and most of the accessories to my daughter, but I had been interested only in the doll anyway. She got the mermaid from this series as well.

Ta lalka, dość niespodziewanie, przyniosła mi mnóstwo radości w 2022. W sumie, może nawet na nowo rozpaliła iskierkę radości w moim kolekcjonowaniu. Przedstawiam Wam - Barbie Ultimate Color Reveal Peel Fantasy Unicorn Fashion (albo jakkolwiek brzmi jej pełna nazwa). Niemal natychmiast straciłam zwierzaczka i większość akcesoriów od tej lalki na rzecz mojej córki, ale zależało mi tylko na lalce. Dostała też syrenkę z tej serii.  

Barbie Ultimate Color Reveal Peel Fantasy Unicorn Fashion Reveal

 Her hair feels the cheapest possible, although the colour change works fine. She got an MtM body instantly (blue tie-dye yoga pants), because I couldn't stand the molded fashions. I couldn't care less for her additional clothes and accessories. However, her face is so cute and cheerful, I'd forgive her all of that.

Jej włosy wydają się najtańsze z najtańszych, ale funkcja zmiany koloru działa dobrze. Natychmiast dostała ciałko MtM (w niebieskich getrach), bo nie mogłam znieść jej namalowanych ubranek. Dodatkowe ubranka i akcesoria zupełnie mnie nie zainteresowały. A mimo to, jej buzia jest tak urocza i pogodna, że wybaczyłam jej to wszystko.

Barbie Ultimate Color Reveal Peel Fantasy Unicorn - with make-up || z makijażem

 
Barbie Ultimate Color Reveal Peel Fantasy Unicorn - no make-up || bez makijażu

And with make-up again - this feature works nicely with ice cubes
|| I ponownie z makijażem - funkcja działa fajnie z kostkami lodu


6 comments:

  1. Rzeczywiście, przeurocza panna. Fajnie, że wróciła radość z lalkowania.
    Widzę, że i u Ciebie podobna spółka z Córą, jak i u mnie. xD

    ReplyDelete
  2. Ładniutka i taka pozytywna :) Nie dziwię się, że Ci się miło z nią współpracuje :)

    ReplyDelete
  3. Jest prześliczna. Naprawdę ma uroczy buziak. I makijaż, który ładnie komplementuje jej urodę. Szczęśliwego Nowego Roku!

    ReplyDelete
  4. To świetne, że nowe lalki potrafią wciąż tak pozytywnie zaskoczyć i rozpalić radość i ekscytację w nas. Jak najwięcej takich radości w Nowym Roku :)

    ReplyDelete