Friday, September 12, 2014

Favourite dolls: Secret Spells Kayla

"Why is it you always find witches in the heart of the evil wood where the worst things happen? I mean, you find doctors where there are diseases, but you don't blame it on the doctors."
Terry Pratchett (in an interview)

"Dlaczego czarownice zawsze mieszkają w najciemniejszych lasach, gdzie dzieją się najgorsze rzeczy? To jak z lekarzami, znajdujesz ich tam gdzie choroby, nikt jednak nie obwinia ich za to, że ludzie chorują."
Terry Pratchett (w wywiadzie)



30 comments:

  1. Oh, ta suknia bardzo jej pasuje <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wcale nie chce jej oddać Meridzie, wiedźma jedna. ;)

      Delete
  2. O matko! jaka ona ładna :)
    I ma rude włosy i oczy zielone i usta zamknięte - cudna :)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To jeden z moich ulubionych zestawów kolorystycznych i estetycznych u lalek. :)

      Delete
  3. Suknia jakby na niej wyrosła! I znowu "wężowe" oczy! Czy tylko a mam wersję "niemagiczną"? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmm, widziałam kiedyś tę "niemagiczną", ale mnie nie zachwyciła, musiałam zapolować na "wężową" (ależ mi się podoba to określenie). A ty, szczęściaro, masz obie! Sama nie wiem, którą trudniej spoktać.

      Delete
  4. Piękna lalka :) pozdrawiam i zapraszam na moj blog :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! Wpadłam do Ciebie, zachwyciłam się ostatnimi zdjęciami. :)

      Delete
  5. Hello from Spain: This doll is fabulous. Great dress. Awesome pics in the woods. Pretty red hair. Keep in touch

    ReplyDelete
  6. rozświetlony rudy i niebieski to super zestawienie kolorystyczne :) sukienka pięknie podkreśla urodę lalki, no cudo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A jak się jeszcze uświadomi, że niebieski to głównie kolor nieba tego dnia, odbijający się w sukni, gra świateł i cieni... :) Wyszło ciekawie, rzeczywiście.

      Delete
  7. W najciemniejszych lasach jest fajnie - spokój i cisza, żadnego kretyńskiego pitolenia...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zgadzam się, dlatego po cichu zazdroszczę wiedźmie mieszkania w takiej okolicy.

      Delete
  8. She's a beautiful witch, she looks really at home in the woods. I love her eye color!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup, I first fell in love with her eye color. :)

      Delete
  9. Cudna jest. Firmowy ciuszek ma fajny, ale ta suknia jest obłędna. Nie dziwię się, że to jedna z Twoich ulubionych lalek :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Firmowego ciuszka niestety nie mam, dlatego wiedźma musi podbierać suknie innym lalkom. Na szczęście ma niezły gust. ;)

      Delete
  10. ...chyba rzuciła na mnie urok ;D
    ol-śnie-wa-ją-ca <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zapoluj, chociaż rzadka z niej ptaszyna. ;)

      Delete
  11. cudna i ta suknia pięknie podkreśla jej urodę :-)

    ReplyDelete
  12. W tej sukni wygląda zjawiskowo i magicznie! Idealnie komponuje się z rudymi włosami. Poza tym bardzo udane zdjęcia w plenerze :)

    ReplyDelete
  13. Lovely doll in a beautiful setting. Thanks for taking these photos and sharing them.

    ReplyDelete
  14. Jejku, jak ona mi się podoba...te jej oczy!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hipnotyczne, prawda? W sumie, nie wiem co kazało mi ją kupić. ;)

      Delete
  15. Powiem krótko: mniam, mniam .... Cudna jest !!!

    ReplyDelete