Tuesday, February 16, 2016

He mele no Lilo

The Doll of the Day
The doll I want to present today was one of the side aims of my visit in UK. No, not the one above... ;)

Lalka, którą chcę dzisiaj przedstawić, była jednym z moich pobocznych celów wizyty w UK. Nie, nie chodzi o tę powyżej... ;)

 
Animators' Collection Mulan and Lilo - old box style on the left, new on the right. ||Animators' Collection Mulan i Lilo - stary wygląd pudełka po lewej, nowy po prawej.
I have to admit, most baby and toddler dolls creep me out, but the Animators' Collection combines high craftmanship with likeness to my favourite animated heroes and I fell heels over head. I've had Mulan for a few years now, however, I never introduced her on the blog, because, firstly, I haven't deboxed her (one of my THREE NRFB dolls), and secondly, the only photos of her I took were a disaster. So, now I got Lilo from "Lilo and Stitch".

Muszę się przyznać, że większość lalek przedstawiających bobasy i małe dzieci przyprawia mnie o dreszcze, ale seria Animators' Collection łączy wysoką jakość wykonania z podobieństwem do moich ulubionych animowanych bohaterów i wpadłam po uszy. Mam Mulan od kilku lat, jednak nigdy nie pokazałam jej na blogu, bo, po pierwsze, nigdy nie uwolniłam jej z pudełka (jedna z moich TRZECH lalek NRFB), a po drugie, wszystkie zdjęcia, jakie jej zrobiłam, były denne. Teraz dodałam do kolekcji Lilo z "Lilo i Stitch".
 
Lovely drawings at the side of the box ||
Urocze rysunki z boku pudełka


A short note about the creation of the doll series ||
Mała notka o powstaniu serii lalek

 
Disney Animators' Collection Lilo
 

Lilo was held in the box by 4 or 5 soft wires and plastic pieces, she was quite easy to set free. 

Lilo była przymocowana do pudełka 4 czy 5 miękkimi drutami i kawałkami plastiku, dość łatwo było ją uwolnić.

Scrump || Strupka
Scrump is attached with a sewn-in transparent strap, which left a minor dent in Lilo's hand. However, it is quite well thought through, since Lilo can easily hold her doll.

Strupka jest przymocowana wszytą przezroczystą taśmą, która zostawiła niewielkie wgłębienie w ręce Lilo. Mimo to, to całkiem przemyślane rozwiązanie, bo Lilo może z łatwością trzymać swoją lalkę.

Disney Animators' Collection Lilo

After setting Lilo free I discovered, that she has a nice head movement range, not very big, but it adds her some expression.

Po uwolnieniu Lilo odkryłam, że jej głowa ma fajny zakres ruchomości, niewielki, ale dodaje jej to ekspresyjności.

Disney Animators' Collection Lilo


Disney Animators' Collection Lilo
However, the rest of her body articulation is rather limited - her hands move back and forth and a bit to the sides and she can sit at a wide angle.

Jednak reszta jej artykulacji jest raczej ograniczona - ręce ruszają się w przód i w tył i lekko na boki, może usiąść z szeroko rozstawionymi nogami.

Disney Animators' Collection Lilo

Her hair in the box was really neat (all the mess was caused by my off-screen manipulations). I was a bit disappointed with it out of the box. The quality is at best moderate, it was uneven and qlued with some hair product. However, after a quick wash, the hair turned out fine, it didn't shed and I didn't even have to cut it.

 W pudełku jej włosy wyglądały naprawdę schludnie (bałagan na głowie zawdzięcza moim kombinacjom z dala od oka aparatu). Byłam nieco rozczarowana nimi po wyjęciu z pudełka. Ich jakość jest w najlepszym razie średnia, były nierówne i sklejone jakimś środkiem do włosów. Jednak po szybkim myciu włosy okazały się ok, nie linieją i nawet nie musiałam ich podcinać.


Hair straight out of the box || Włosy prosto z pudełka
Lilo is charming, her hair is perfect for stroking and she is a great companion doll.

Lilo jest urocza, jej włosy są idealne do głaskania i jest świetną lalką-towarzyszką.
 

Disney Animators' Collection Lilo doll

20 comments:

  1. zauroczyłam się tą postacią w filmie -
    ale w lalkowej wersji jest wprost do
    schrupania!!!
    mnie marzy się Jej starsza siostra ;P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ojej, Nani to byłaby dopiero świetną lalką!

      Delete
    2. co najmniej! a jakie to wyzwanie dla projektanta coś fajnego dla Niej uszyć czy wydziergać, by nie dodawać zbędnych KG ♥

      Delete
  2. Oj jaka cudna!!!Zreszta tak samo jak Mulan <3 <3 Ja z tej serii mam tylko Meride z odzysku ale i tak sie ciesze :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zwariowałam na punkcie tej serii, właśnie zaklepałam Meridę, tylko ćśśś. ;)

      Delete
  3. Lilo & Stitch is one of my favourite movies. I love Lilo's expression, it's almost like I can hear her voice. : > And I love that they included her doll too, since it's dear for her. I'm not a fan of toddler dolls, but this photo I found in deviantArt changed that a little. :''D (I love Big Hero 6) <3

    http://javicharmed.deviantart.com/art/Big-Hero-6-Disney-Animators-ooak-dolls-572589962

    ReplyDelete
    Replies
    1. As much as I love Pixar's movies, I was a bit bored with the BH6. Maybe it's time to give it another chance. ;)

      Delete
  4. OMG, jaki słodziak! Uwielbiam "Lilo & Stitch", to jeden z moich ukochanych filmów :)
    i tak jak niezbyt lubię lalki-dzieci Twoja Lilo jest naprawdę urocza i taka przytulaśna i ogromnie podobna do filmowej :) taka dziewczynka z charakterem ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moich też! :D I rzeczywiście, udało im się uchwycić charakterek Lilo. :)

      Delete
  5. I haven't seen this Lilo Animators doll! So cute! My faves are probably Rapunzel and Pocahontas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I love Rapunzel too! And Poca is so endearingly sad. <3

      Delete
  6. Hello from Spain: I love this doll. Lilo is adorable. Nice photos. Keep in touch

    ReplyDelete
  7. Jej buzia jest przerozkoszna! Kapitalna laleczka!

    ReplyDelete
  8. Jejku, dzięki Tobie odkryłam, że spełniło się moje lalkowe marzenie!!! Choć nie kupiłam jeszcze żadnej z tych lalek, kocham niemal całą serię i uważam za bardzo udaną. Na obejrzenie mej drogiej Lilo w postaci innej niż nieruchawa figurka, czy szmacianka - straciłam nadzieję. Widać niepotrzebnie ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się, że choć troszkę się do tego przyczyniłam. :) Jedyna wada, że lalki są naprawdę duże i zastanawiam się, gdzie ja je wszystkie pomieszczę. ;)

      Delete
  9. Bardzo ciekawe są te lalki. Nie znałam ich. Lilo bardzo mi się podoba. Ma kapitalną buzię i świetny wyraz twarzy. A Strupka jest prześmieszna.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uwielbiam je, są świetnie zaprojektowane i zrobione. :) Pozdrawiam!

      Delete