Tuesday, June 14, 2016

Review: Monster High Finnegan Wake

Monster High Finnegan Wake
I've finally got Finnegan! This is the ultimate MH doll and the best disabled person depiction ever. I mean, there is no weakness in him, he's just... a fish out of the water. 

Nareszcie mam Finnegana! To Graal wśród lalek MH i najlepsze przedstawienie osoby niepełnosprawnej ever. Nie ma w nim słabości, po prostu... jest rybką wyjętą z wody.
 
Monster High Finnegan Wake box

My Finnegan had a small dot of dirt on his arm, but it got cleaned easily.

Mój Finnegan miał jakąś plamkę na ramieniu, na szczęście łatwo się dała zmyć.


The articulation is decent, the tail has a surprisig range of motion.

Artykulacja jest przyzwoita, a ogon ma zaskakujący zakres ruchu.


 Oh yeah, and there is a fun sticker at the underside of the wheelchair. It shows only when Finnegan is doing tricks.

O, i jest zabawna naklejka na spodniej stronie wózka. Widać ją tylko wtedy, kiedy Finnegan wyczynia akrobacje.

Monster High Finnegan Wake

12 comments:

  1. Do dzisiaj nie wiedziałam o jego istnieniu. Jest ekstra! Mieli z nim świetny pomysł :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja czekałam na tego lalka od pierwszych zapowiedzi i już myślałam, że mnie z tego czekania skręci. ;)

      Delete
  2. świetny tryton Ci się trafił!!!
    ale usadowienie Go na wózku przypomniało
    mi inne potomstwo mitologicznych bóstw z
    filmu "Percy Jackson i Bogowie Olimpu",
    które w ludzkiej rzeczywistości bywają
    ułomni (o kulach) a poza nią - śmigają
    jak strzała na raciczkach (Satyr)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rzeczywiście, tam tak to przedstawili i też bardzo mi się podobało! :)

      Delete
  3. bardzo fajny !!! Widzialam go pare razy w sklepie ale jak narazie sie nie zdecydowalam na zakup :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jest gdzieś do dorwania normalnie w sklepie??? @.@

      Delete
  4. Wygląda niesamowicie :) I nie pomyślałabym, że ma takie możliwości pozowania :)

    ReplyDelete
  5. nie miałam pojęcia o istnieniu tego lalka! jest świetny! jestem zachwycona i gratuluję zdobycia takiego skarbu.

    ReplyDelete
  6. Widziałam w necie. Zadumał, ucieszył, zaniepokoił... Tak jak kiedyś Becky...
    Gdyby nie kłopoty ze zdrowiem od dziecka, pewnie bym polowała "za wszelką cenę". Tak - doceniam tylko pożyteczny projekt. Jest super!!!
    Fajnie, że zdobyłaś tak wyjątkową lalkę.

    ReplyDelete