Sunday, April 28, 2019

Anyone blog?

Does anyone blog anymore? Cause I might. With a new signature quality - uninspired photos hastily taken in dull, dark interiors during the baby's nap and texts compiled in the toilet. More of a toddler now. I will do it anyway, so beware. ;)

To prove that, here's my latest catch. Got me by surprise, I really didn't expect to fall for miss Fashionista#105 so hard.

Barbie Fashionistas #105
Ktoś jeszcze bloguje? Bo chyba ja też. Z nową firmową jakością - banalnymi zdjęciami pospiesznie pstrykniętymi w ciemnych, nudnych wnętrzach i tekstami komponowanymi na toalecie w czasie drzemki niemowlaka. Właściwie, już nie niemowlaka. I tak zamierzam to robić, więc się strzeżcie. ;)

Na dowód, powyżej moja najnowsza zdobycz. Zupełnie niespodziewanie, bo naprawdę nie spodziewałam się, że tak bardzo zakocham się w pannie Fashionistas #105.

26 comments:

  1. I'm still around. Glad to hear you and your daughter are doing well.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nice to see you around! Thanks, we're doing quite fina, although I'll need a few patents to protect my dolls. ;)

      Delete
  2. Najważniejsze, że blogujesz a panna ... rewelacyjna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zobaczymy, jak z tym blogowaniem będzie, ale cieszy mnie, jak kiedyś. :)

      Delete
  3. Hyhy, mnie chyba właśnie blox bloga zamknął. Także tego, chyba trzeba mi będzie nową norę sobie w sieci założyć :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. No czo ten blox?!? Zakładaj norę czym prędzej, niech Twoi piękni chłopcy i okazjonalne dziewczęta mają okno na świat. ;)

      Delete
  4. Ja też jeszcze bloguję, choć słabo mi to idzie. Zdjęcia również na szybko, bez szału. Ale musimy się trzymać i walczyć o ostatni bastion lalkohobby. ;) Do afro mam słabość, więc panna bardzo mi się podoba.

    ReplyDelete
    Replies
    1. no, coś jest w tym afro. :) Ale że już ostatni bastion? O rany, no to do dzieła! ;P

      Delete
  5. Ja też jeszcze bloguje, chociaż były próby przerzucenia się na Instagrama

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insta jakoś nie czuję, chociaż przemawianie obrazem i minimum tekstu ma swoje zalety. Cieszę się, że jednak zostałaś przy blogowaniu. :)

      Delete
  6. Ja jeszcze bloguje choc z rozna czestotliwoscia ;)

    A panna piekna <3 Sama tak sie w niej zakochalam ze kupilam od razu dwie...( jedna na OOAK)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo, no to już nie mogę się doczekać, co wyczarujesz! Czyli nie tylko mnie coś w tej lalce urzekło. Sama nie wiem, co to jest...

      Delete
  7. Replies
    1. Powiedziałabym, że na żywo jeszcze zyskuje.

      Delete
  8. Ważne, że znowu JESTEŚ z nami :-DDD

    Ja wytrwale od 6,5. roku bloguję ;-) A czy będę? Każdego dnia zadaję sobie to pytanie. Los jego odbiorcą.

    Jeszcze nie mam tej cudnej lalki...
    Moc serdeczności dla Was!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też się cieszę, że jestem tutaj. :D Los jest nieprzewidywalny, mamy tylko chwilę obecną. Tym lepiej, kiedy może być spędzona przyjemnie na lalkowaniu. ;P Planujesz tę pannę? Jeszcze któreś z najnowszych Fash wpadły Ci w oko?

      Delete
    2. Ooo, dużo planuję, a zaległości wciąż rosną... Nie mam jeszcze nakrapianej w stylu boho, a już jest nowa piegowata i to na całym ciele. Marzę też o ślicznej jasnej SIS. I ta śniada z różowym koko-irokezem, to już konuecznie musi być moja. Zastanawia mnie za to eteryczna albinoska - czy ona fizycznie wyszła? Bo nie widziałam jej jeszcze na żadnym blogu...

      Delete
    3. Całą piegowatą już mam, pewnie niedługo zagości na blogu, a nad boho się zastanawiam. Albinoska... byłam pewna, że wyszła, chociaż teraz zwątpiłam, czy mi się nie przyśniło. XD

      Delete
  9. I'm still here and glad you are too! It does seem like more work and not as many replies as with other media. But blogging is the only we to give and get quality information and tell stories! So I guess we will be blogging until they come up with something that addressed those!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Good to see you as well. :) Exactly, information and stories! You've helped me realize what I like about blogging.

      Delete
  10. Ja jeszcze bloguję i jak widać wyszukuję blogi innych do czytania i oglądania. XD Chociaż też mnie mocno ograniczają córki, ale gdzieś trzeba się pochwalić swoimi cudami.

    ReplyDelete