Monday, May 6, 2019

A pond in the forest

This session is almost 2 years old. Never had time to publish it, or to enjoy the doll beyond that single session. Time to catch up. ;)

Ta sesja ma już prawie 2 lata. Nie miałam okazji jej opublikować, ani nacieszyć się lalką ponad tę jedną sesję. Czas nadrobić. ;)
Barbie The Look - Pool Chic

Barbie The Look - Pool Chic
Barbie The Look - Pool Chic
Barbie The Look - Pool Chic

Barbie The Look - Pool Chic
Barbie The Look - Pool Chic

Barbie The Look - Pool Chic


9 comments:

  1. To jedna z niewielu lalek z serii The Look jaka mi się podoba. Świetnie prezentuje się w plenerze. Do sesji załapał się nawet kwitnący wiciokrzew. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi z The Look podoba się jeszcze tylko Herbatkowa, pozostałe mają najwyżej fajne ubranka. Tzn. nie są złe, po prostu nie mam potrzeby ich mieć. O, dzięki, ciągle zapominam, jak ten krzaczek się nazywa!

      Delete
  2. Przepiękna lalka. Ten karmelowy odcień cery zupełnie zmienia jej odbiór. �� Piękne wyważone zdjęcia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Byłam na nią strasznie nakręcona. Odbieram ją jak ciepłą i nieco egzotyczną kawę z kardamonem. Dzięki!

      Delete
  3. Wyglądałaby elegancko nawet w worku po paszy.... piękna :)

    ReplyDelete
  4. Z wielką przyjemnością oglądam ją na zdjęciach i Ty też mi to umożliwiłaś :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    ReplyDelete
  5. Piękne zdjęcia, panna prezentuje się świetnie.

    ReplyDelete