Tuesday, June 9, 2020

Preview: Star Wars


16 comments:

  1. Taki sam u mnie na biurku siedzi :) A drugi w pudełku z Rey :)

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. To astromechanik, więc mam nadzieję, że ma jakiś GPS. ;)

      Delete
  3. Wyruszył na poszukiwanie przygód :)

    ReplyDelete
  4. Boż-sze... Te wielkie trawska go zaduszą!
    Potrzeba pomoc?

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. ?
    Czy masz automatyczną opcję tłumaczenia na blogu?

    Bo jakiś chochlik wciąż zmienia mi treść zdania...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie, nie mam takiej wtyczki. Ale od dłuższego czasu mam problem z pisaniem komentarzy i postów, więc to może szerszy problem.

      Delete
  7. Czy on czasem tak jakby nie psoci, chowając się w tych trawiskach?

    ReplyDelete