Saturday, October 31, 2020

Mulan

 I've finished some important work-related stuff and decided to reward myself. That might be the only good thing about 2020.

Skończyłam coś ważnego w pracy i postanowiłam się nagrodzić. To może być jedyna dobra rzecz w 2020.


I haven't seen the movie yet and do have some doubts about ethics surrounding it. But I love Mulan most of all Disney princesses.

Nie widziałam jeszcze filmu i mam pewne wątpliwości etyczne co do niego. Ale kocham Mulan najbardziej z wszystkich księżniczek Disneya.

8 comments:

  1. Yeah, there was some shady things with the movie, but that is a very nice doll with great accessories.

    ReplyDelete
    Replies
    1. The doll is quite nice, I'll be showing a little bit more of her soon. :)

      Delete
  2. Mulan to świetna panna. A ile ma przydatnych akcesoriów...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam ogromną słabość do Mulanek, hoduję stadko. ;P A akcesoria są świetne, przemyślane i dobrej jakości.

      Delete
  3. Jaka śliczna lalka! :-) No, właśnie, i ja mam wątpliwości etyczne, więc nie spieszę się do oglądania tej wersji...

    ReplyDelete
  4. Nagroda jaką sobie sprawiłaś jest rewelacyjna :)

    ReplyDelete