Wednesday, May 15, 2019

Another tough cookie (Skin tone match guide update)

Fashionistas Barbie #108 (does she have a nickname? Partial updo with denim dress - this is really uninspired) is a doll I intentionally want to keep on her original, stiff body. She has adorable freckles all over! And no two dolls are exatly the same.

Barbie Fashionistas #108 (czy ona ma jakiś przydomek? Blondynka w jeansowej sukience brzmi naprawdę nieciekawie) jest lalką, którą zamierzam zachować na jej oryginalnym, sztywnym ciałku. Ma urocze piegi absolutnie wszędzie! I żadne dwie takie lalki nie są identyczne.
Barbie Fashionistas #108
However, had I wanted to rebody her, it would be quite difficult. I think her skin tone is rather unique in the dolly world.

Gdybym jednak zapragnęła zmienić jej ciałko, byłoby to raczej trudne. Wydaje mi się, że odcień jej  cery jest raczej unikalny w lalkowym światku.
L to R: MTM Soccer Player, Fash #108, MTM Martial Arts
L to R: MTM Martial Arts, Fash #108, MTM Soccer Player

16 comments:

  1. Pięknie "skomponowana" panna i też myślę, że przez odcień skóry i piegi raczej na tę chwilę jej ciałko jest nie do podmiany. Zresztą sama w sobie jest super :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też mam takie odczucie. U mnie zostaje sztywna, ale cudownie piegowata!

      Delete
  2. Ciekawa dziewczyna. Ma nawet piegi na nogach! :) Zastanawiam się czy pasowałoby do niej inne ciało, np. od Moxie, Integritki czy innego Obitsu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Możliwe, chociaż nie mam możliwości sprawdzić. Tak czy inaczej, u mnie zostaje sztywna. :)

      Delete
  3. To prawda, ma bardzo karmelowy odcień. Z drugiej strony dobrze że Mattel jeszcze czasami dba o takie detale.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poziom detali u nowych Fash jak najbardziej mnie zadowala. A to piegi, a to pieprzyki, co bardzo dodaje realizmu.

      Delete
  4. jedne pannice mają karmelkowe
    ciała, alabastrowe, marchewkowe -
    fajnie, że jest taka różnorodność!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też mnie cieszy ta różnorodność! :D

      Delete
  5. Wciąż do niej wzdycham, ale jeszcze do mnie nie trafiła. Jeszcze. ;)
    Widziałam ją u kogoś na mtm, ale nie pamiętam gdzie. Dopasowanie było całkiem niezłe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Podejrzewam, że może najbardziej marchewkowa ruda blue top mtm mogłaby być najbliżej. U nie nie wyglądało to źle. Ale nie chcę tracić tych uroczych piegów na jej ciałku, więc zostaje na swoim. :)

      Delete
  6. Spotkałam się z tą lalka na kilku blogach i wydaje mi się ona być jedyna w swoim rodzaju. Mnie też zachwyciła, jednak niestety nie mam jej w swojej kolekcji

    ReplyDelete
    Replies
    1. Życzę Ci, żeby trafiła do Ciebie w dogodnej chwili!

      Delete
  7. Piekna <3 jak to dobrze ze ja nie lubie przemieniac lalek i podobaja mi sie rowniez sztywniary bo jak widze ile wysilku kosztuje znalezienie odpowiedniej dawczyni to az mi slabo :O :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Można to traktować jako część sportu. ;P

      Delete
  8. Gratuluję panny jest cudna :D
    Też ją mam :)

    ReplyDelete