Friday, February 21, 2020

Disney's Style Series Mulan or Lashes from Hell

I'm a big fan of Mulan and I already have a good dozen of her dolly depictions. However, I'm not very fond of Hasbro's Disney dolls, they seem too childish and far from their animated originals. I'm slightly tempted with the Wreck It Ralph's modern twist on the princesses, but they are slightly too expensive at the moment.
In the meantime, I got myself the Disney Style Series Mulan by Hasbro at a real bargain.

Jestem wielką miłośniczką Mulan i mam przynajmniej kilkanaście jej lalkowych wersji. Niestety, niezbyt lubię lalki Disney'a od Hasbro, wydają mi się zbyt dziecinne i odległe od animowanych pierwowzorów. Nieco kusi mnie nowoczesna wariacja na temat księżniczek od Ralpha Demolki, ale w tej chwili są jeszcze zbyt drogie. 
W międzyczasie kupiłam sobie Disney Style Series Mulan od Hasbro, bo trafiła się prawdziwa okazja.

Disney Style Series Mulan Doll by Hasbro


She seems to have a slightly smaller head than the Wreck It Ralph version.

Wydaje mi się, że ma mniejszą głowę niż wersja z Ralpha Demolki.
Hasbro's "collector" Mulan
Articulation is not impressive. The hands look promising, but the actual movement range is disappointing. The legs are not bending at all! You can only move them back and forth and slightly to the sides.

Artykulacja nie powala. Ręce wyglądają obiecująco, ale rzeczywisty zakres ruchu rozczarowuje. Nogi nie zginają się wcale! Można nimi tylko ruszać w przód i tył i nieco na boki.
This is actually how much she can bend her arm.
O tyle w rzeczywistości potrafi zgiąć rękę.


But the last straw are her lashes. OK, my doll was on discount, but I saw the same issue on the full price dolls.

Ale ostatnią kroplą są jej rzęsy. OK, moja lalka była z przeceny, ale ten sam mankament widziałam u lalek w pełnej cenie.

The ruined lashes on Mulan doll.
Rozwalone rzęsy lalki Mulan.


I've fixed the problem with scissors. It turned out very good.

Rozwiązałam problem za pomocą nożyczek. Wyszło bardzo dobrze.


You're welcome, Hasbro.
Nie ma za co, Hasbro.
Despite all that complaining, I think she is a quite charming doll.

Pomimo całego tego marudzenia, uważam, że to całkiem ujmująca lalka.

7 comments:

  1. I saw that problem with several of the Style Series princesses that I saw in store. I think it's rather lazy and ridiculous for dolls to go out to stores looking like that. Not only are the lashes too long, but uneven and choppy, like yours were. Your scissor work makes her look a lot better. Thank you for the mini review.

    ReplyDelete
  2. To ujmująca i naprawdę ciekawa panna. Szkoda, że jej rzęsy były w takim stanie, ale skoro sobie z nimi poradziłaś, to ok :)))
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    ReplyDelete
  3. Czasem te rootowane rzęsy są faktycznie niepotrzebne.

    ReplyDelete
  4. Też lubię Mulan, a kolejne wersje/wcielenia lalek Disneya zawsze mnie ciekawią. Też zainteresowała mnie seria z nowoczesnym wydaniem księżniczek, ale jak zobaczyłam ceny skutecznie się wyleczyłam na dłuższy czas.
    Twoja oby Cię cieszyła, mimo niedociągnięć producenta,które posiada :*

    ReplyDelete
  5. Taką samą artykulacje ręce mają u lalek z serii Ralpha Demolki. Jak już myślałam, że trafiłam na wariant lalek, które mi pasują, to muszą być tak wykonane, żeby mnie zniechęcić... :D
    A Mulan też uwielbiam, jako bajkę, tylko jej wcieleń lalkowych mam za mało ;)

    ReplyDelete