Sunday, January 31, 2021

Over the Moon, pt.2 - Fei Fei

 This is the second doll that arrived with Chang'a. And although Chang'a stole the show, Fei Fei is actually sweet and well made.

Oto druga lalka, która przyleciała z Chang'a. I chociaż Chang'a ukradła show, Fei Fei jest całkiem słodka i porządnie zrobiona.

Over the Moon Fei Fei doll in box

Her hair is definitely better than in the movie. She's even got a box of moon cakes. || Jej włosy wyglądają lepiej niż w filmie. Ma też pudełko ciasteczek księżycowych.

Movie-accurate scarf || Apaszka - dokładnie taka jak w filmie.

Bungee

9 comments:

  1. Dzisiaj mi Amazon wyświetlił tę lalkę, zastanawiałam się, co za jedna. Nie znam tego filmu. Fajny jakiś?

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Nieco przyćmiewa ją kumpela z filmu, Chang'e, ale rzeczywiście, sama ma dużo uroku.

      Delete
  3. Ciekawa buzia i bardzo sympatyczna :)))
    Czy jest artykułowana?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, jest całkiem przyzwoicie artykułowana, nie zginą tylko nadgarstków i kostek. To chyba pomniejszona wersja ciałka typu balerina.

      Delete
  4. Śliczna i bardzo podobna do swojej bajkowej postaci:) Bajkę oglądnęłam z córą - jak dla nas szału nie było dużo bardziej podobali nam się The guardian brothers - klimat także azjatycki:))

    ReplyDelete
  5. Przesłodka :-) Nic mi nie wiadomo na temat filmu, bo nie mam Netflixa. Wiem, że mają wiele ciekawych pozycji, ale wydają mi się strasznie systemowi ;-)

    ReplyDelete