Friday, September 30, 2022

Photos from 2012 - Part 2 - the rest

 Other random photos form 2012. It was a very good year doll-wise for me.

Inne różne zdjęcia z 2012. to był dla mnie dobry lalkowy rok.

Barbie by Tarina Tarantino

Fairytopia Sunburst Fairy

Barbie May Birthstone - Emerald

Barbie by Tarina Tarantino

Monsieur Z Dolls by Integrity Toys

Monster High Lagoona Blue in the moonlight

Monsieur Z Flaunt It

Dynamite Girls Wave 1 Aria

Barbie Basic Jeans Model 03

Barbie May Birthstone - Emerald

Dynamite Girls Electro Pop Rufus Blue

Monsieur Z Summer Babes Sizzle


4 comments:

  1. You definitely have some great dolls pictured here!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah, I had the drive and the means to take pictures. I complained about not having the time, but omg had I known nothing. XD

      Delete
  2. Ach mold Steffie, to było to. W tamtym czasie wyszło dużo lalek z tym moldem i każda jedna była pięknniejsza od drugiej. Sama mam jedną z Birthstonek. Trafiła do mnie z drugiej ręki. Oprócz tego mam Top Model Summer. Miałam też Basicową blondynkę z lokami, ale jej włosy wołały o pomstę do nieba, i kiedyś w końcu ja sprzedałam, czego do dziś żałuję. Miło tak wrócić do tamtych czasów ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rzeczywiście, dopiero mi uświadomiłaś, ile to Steffie. Tak, to był świetny okres dla miłośników tego moldu, wliczając mnie. Top Model Summer też mam - ma mój ulubiony odcień blond. :)

      Delete