Monday, March 21, 2022

Tariq loved again!

 I sacrificed my green-haired Bmr1959 Ken. I'm a little bit sorry, because I kind of liked him. He reminds me of Baruti charakter from TLJ Dreamfall Chapters game. But still, it was so worth it! I put Ancient Legends Tariq's by Integrity Toys on it! A guy with make up as well. I'm in love again. 


Poświęciłam mojego zielonowłosego Kena Bmr1959. Trochę mi przykro, bo jednak ciut go lubiłam. Przypominał mi postać o imieniu Baruti z gry TLJ Dreamfall Chapters. Mimo to, było warto! Nałożyłam głowę Tariqa z Ancient Legends od Integrity Toys. Znowu facet z makijażem. Znowu jestem zakochana.



Ancient Legends Tariq


6 comments:

  1. Replies
    1. Dzięki. Miałam kiedyś niezłą obsesję na jego punkcie, która przeszła przez jego niewspółpracujące ciałko. No to naprawiłam. :)

      Delete
  2. Ależ piękny <3 I jakie ma boskie ciuchy <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Piękny, aż trudno uwierzyć, że ktoś go popełnił w linii playline. Płaszcz od Patricka z Enchanted, reszta z Fashion Avenue.

      Delete
  3. Oooo, to on jest na ciałku MtM od Kena BMR? A gdzie można taką przystojną główkę zdobyć? Nie byłam pewna, czy główki IT pasują na ciałka Mattela?

    ReplyDelete